8/30/18

Preslikavanje slika na drvo

Preslikavanje, moja prva i omiljena stečena tehnika.

Dugo sam imala jednu prelijepu dasku koju nisam nikako mogla da bacim. Kada sam tragala kako bih je mogla iskoristiti kao DIY projekat, prvo što je izašlo na pretraživaču bila je metod "preslikavanje slika" ili na popularno "transfer tehnika"
Da li se ikada pitamo da li smo to zaista mi kada se slikamo. Vječno težimo uhvatiti trenutak koji smo spremni podjeliti sa cijelim svijetom i pokazati koliko nam je bitan i koliko smo ponosni na taj događaj.
Danima osmišljamo mjesto, vrijeme, pozu i osobu sa željene fotografije. Čekamo da uhvatimo trenutak zalaska sunca, dodir usana ili osmjeh djeteta.


Planiramo godišnje odmore kao bi uhvatili trenutak dodira  talasa na našim stopalima i prodor sunčanih zraka kroz krošnje naše omiljene aleje.
Organizujemo zabave i rođendane da bi duvanje jedne svijećice bilo zabilježeno i vraćalo naše sjećanje na taj dan kroz cijeli život.
Tragajući za raznim tehnikama naišla sam na mnoge site-ove koje objašnjaju tehniku preslikavanja i daju mnoge ideje šta i kako dalje. Meni omiljeni site-ovi za ideje, pored youtube tutorijala su:
www.etsy.com  i www.pinterest.com
Radeći slike drugim ljudima, svaki put se obradujem njihovim uzbuđenjem kada vide finalni proizvod.
Sve uspomene koje smo zabilježili svojim fotoaparatom  zaboravljene su i  na nekom od bezbroj uređaja koji čak možda više i nisu u upotrebi, resetovani i poklonjeni.
Budući da sam uspješna u svom omiljenom hobiju, moram podjeliti sa svojim posjetiocima kratki video mog gostovanja na "Elta TV" u emisiji "Kafa u 5" .

https://www.youtube.com/watch?v=Jx655q7U6yo&t=14s

I par slika u nastavku.



No comments:

Post a Comment