8/29/18

Inspiracija-neprocjenljivo

Šta je u današnje vrijeme neprocjenljivo?
Šta je u današnje vrijeme vrijedno divljenja?

Moj odgovor je "inspiracija".

Baveći se ručni radom, shvatam da kreiranjem ispunjavam sebe, svoju auru i prostor oko sebe. Zaista sam čvrsto ubjeđena da nema čovjeka na planeti, a da nije predodređen za kreativno stvaranje. Neko nije svjestan samog sebe, većina nema vremena, mnogi se boje.
Bojala sam se i ja. I sada sa strepnjom i dozom treme postavljam i objavljujem slike, dijelim svoje priče. Sasvim slučajno se poklope određene stvari koje te usmjere ka tvom pravom JA. Prije ili kasnije sve dođe na svoje mjesto koje već odavno bilo sačuvano samo za tebe.
Ako tražimo inspiracuju kako bi je unovčili teško da ćemo je naći na mjestu skrivenom samo za nas. Obično je život taj koji kroji put i koji obično, spletom slučajnih okolnosti, vodi ka suprotnom smjeru.

Danas, inspiraciju tražimo i u izrečenim stvarima, stvarima koje pokreću naše tijelo i duh. Ljudi koji su sposobni da ispune prostoriju ili natjeraju na razmišljanje daleko su možda inspirativniji od ljudi koji stvaraju materijalnu dobit.
Odgovor na pitanja, kako pokrenuti ljudsku psihu, otovriti dušu, nasmijati um, kako postići da budeš nečija tuđa inspiracija je: snaga ličnosti.
Zbog toga postavljam par slika koje opisuju moju inspiraciju u zadnjih dva tri mjeseca, dok su ostale tu negdje♥♥♥
Uživajte.............

No comments:

Post a Comment